måndag 9 mars 2009

090309

Jag är hemma tidigt idag, fick sluta lite tidigare så att jag skulle hinna ner till arbetsförmedlingen innan dom stängde och få mina papper påskrivna. Och det vart riktigt skönt att komma hem i tid idag, dagen kändes inte riktigt lika lång som den brukar. Idag har jag suttit och svarat heeela dagen, känner mej riktigt stolt som klarade av de^^ Fast jag satt inte ensam utan A-S satt med och lyssnade så jag vart inte helt lämnad^^ Men hon tyckte att det gick jätte bra så kommer förmodlingen att sitta och svara ensam i mitten av veckan, måste bara fixa en telefon till mitt skrivbord:P Idag är det också exakt en månad sedan jag började på Samres, vart tar alla dagar vägen? Jag hinner liksom inte med!

Min nacke känns mycket bättre idag, känner dock av de ibland men nu kan jag iaf röra på mej utan att se ut som en stel pinne:P Fast nu har mitt ögonlock ballat ur, får sånna där ryckningar emellanåt. Finns det något mer störande?:P

Sitter och väntar på att Fridolf ska ringa så vi kan åka iväg och simma. Ska bli riktigt skönt! Vi tappade bort de där med simningen lite när jag började jobba men nu jävla kör vi igen! :)

Cv)

Inga kommentarer: