tisdag 17 mars 2009

090317

Tisdag idag och det har vart en väldigt lugn dag. Har vart väldigt lugnt på jobbet idag så att det nästan blev långtråkigt för att de inte ringde, men också väldigt skönt, vart samma sak igår så de är bara till att hoppas att det håller i sig i resten av veckan=) Fick sluta tidigare idag för att jag skulle till tandläkaren, varför tror alltid alla tandläkare att de är mycket bättre än en själv? Hade en tjej idag som knappt kunde var amer än 20 och bara för att jag hade lite tandsten, som jag visste om, så typ snäste hon åt mej "du måste använda tandtråd för du har en massa tandsten" ehm joo säg nått jag inte redan visste. Sedan vart jag på väg att få tandköttsinflamtion, eller va de heter, så ska gå till en tandhygienist eller nått sånt. Hmm, måste jag säga att jag inte tycker om tandläkaren?

Efter de åkte jag ner till stan för att vänta på att mamma skulle sluta så jag kunde åka med henne hem. Så gick in på Bokia och köpte Så länge vi båda andas, som äntligen har kommit ut! Så efter Rosing i kväll får de allt bli nått kapitel:P Tycker för övrigt att Rosing är jävligt underhållande, skratta så jag nästan dog förra veckan när en av killarna jämnförde henne med en bit bröd!:D hahahahaha.

Saknar mina kaffetanter<3

Cv)

Inga kommentarer: