onsdag 4 mars 2009

090304

Onsdag idag, vilket innebär att det snaaaart är helg! Idag är jag sjukt trött, har vart så himla mycket på jobbet idag att jag har blivit helt slut i hela huvudet. Den sista timmen visste jag knappt vad jag hette^^ Den inringaren som jag ska hoppa in istället för och även jobba med i sommar är för tillfället nere och hjälper till för att det är så himla mycket att göra. Och även fast jag inte känner människan eller knappt har pratat med henne så tål jag henne inte! Har bara haft en känsla av att jag inte gillar henne och efter att ha jobbat med henne i två dagar gör jag de inte heller. Hon tror att hon kan precis allt och att hon har mycket mer betydelse än alla andra och de stör mej som faan!! Visst kanske ändrar mej efter att ha jobbat ensam med henne några gånger i sommar men just nu så tål jag henne inte.. uusch^^

Igår efter jobbet så kom Emma och hämtade mej och vi drog och fikade på Lilla Blå, mysmys:) Får ju passa på och träffas nu när hon är hemma^^ Vi pratade lite skit och Australien, vart inne och kollade lite sidor ang visum och den summan pengar man måste ha för att komma in i landet osv. Kollade även vad en flygbiljett skulle kosta också och det vart faktiskt inte så himla dyrt och sedan skulle vi få mellanlanda i Peking vilket jag tyckte vart lite coolt:P haha. Men det tog jäääävligt lång tid att flyga med alla mellanlandningar och de, 27 timmar ungefär:O Men det är de faan värt:P haha.

Sitter här just nu med färg i håret som jag ska gå och skölja ur snart, hade alldeles för tydlig utväxt så de vart dags att färga om:P Har också skickat iväg ett mail till min handläggare på ams om hur mycket jag jobbar osv och sedan måste jag fylla i mina närvarolappar och allt sånt..

Nee nu måste jag gå och skölja ur färgen:P
Cv)

Inga kommentarer: