måndag 2 mars 2009

090302

Men shit nu är det redan mars, vart tog februari vägen?!:O
Måndag och ännu en dag på jobbet, kändes skönt att komma tillbaka efter vart sjuk och ännu trevligare när de andra hade saknat en:) Och om en vecka har jag redan vart där en hel månad, det är ju helt sjukt vad fort allt går!

Efter jobbet idag iaf så åkte jag och klippte mej, vilket vart behövligt kan jag säga. Men klippte inte så mycket på längden, då jag vill spara mitt långa hår, men klippte bort det slitna iaf och sedan klippte jag upp det väldigt mycket så nu känns det lite mer som en frisyr och att man faktiskt kan göra något med de:P

Har bestämt nu med att träffa Emma imorron och ta en fika och prata om Australien, blir mys:) Måste ju träffa henne innan hon åker upp till Kiruna igen^^

Fick också hem en gratistidning idag som jag hade tänkt att läsa och mumsa på lite Ben & Jerry´s;)
Cv)

Inga kommentarer: