tisdag 10 mars 2009

090310

Idag när jag kom till jobbet hade jag fått min egan telefon^^ Fast har alldeles för lite skrivbord än så länge så hoppas verkligen att de nya kommer typ denna veckan, ganska trångt:P Men iaf, så idag har jag ringt upp alla de kunder som har talat in på våran telefonsvarare och på så vis tränat på att svara och allt de där. Pratade med världens sötaste tant! Hon gjorde verkligen hela min dag:) Hon vart väldigt pratglad och pratade på om livet, hon tyckte att jag lät väldigt ung så när jag sa att jag vart 20 blev hon alldeles nostalgisk och utbrast "Åhh 20 år vilken underbar tid de var och du måste verkligen ta vara på livet" och lala. Sen började vi iaf att prata om att hon gifte sig när hon vart 20 och frågade om jag hade en liten vän och när jag inte sa de så började hon fråga en massa om mina intressen och allt de där för att hon skulle kunna komma på någon som passade mej;P haha. Så himla söt vart hon:)

Blev också bjuden på fest idag, Samres firare årsgrej den 16 maj så hade de hyrt bowlinghallen, så vi ska dit och bowla, käka, dricka och underhållas. Kan bli skoj:) Annars gör jag inte allt för mycket, sitter och lyssnar på melodifestival låtarna:P Måste säga att EMD´s låt är riktigt bra!:) Ska kolla på den Rätte för Rosing sen hade jag tänkt:P Kan liksom inte låta bli att kolla på de när jag väl har börjat:P Sedan blir det nog till att sova, är mycket trööööt.

Cv)

Inga kommentarer: