söndag 1 mars 2009

Söndag

Har vart hemma hela helgen nu och känner verkligen hur uttråkad jag är. Men nu är jag iaf frisk och fit for fight igen;P Pratade precis med min chef och jag får jobba hela nästa vecka också, yey!:) Förhoppningsvis kommer jag att få jobba hela mars och det gör mej ingenting:P haha. Ska klippa mej imorron efter jobbet också, hmm får se hur de blir, har inte riktigt bestämt mej än hur jag ska klippa mej men de blir säkert bra:P

Köpte iaf min byrå igår, så nu är den monterad och klar. Blev mycket bättre i mitt rum, nu ligger det inte en massa skit på golvet och samlar en massa damm^^

Pratade med Emma för några dagar sen också, hon har sportlov och är hemma från Kiruna så får passa på och träffa henne i veckan också:) Vi måste ju prata om Australien!:D

Nu är det snart Gossip Girl, om en timme iofs:P Så ska kila.
Cv)

Inga kommentarer: