fredag 13 mars 2009

Helg!

Äntligen är det helg! Dagen idag har vart som den vart ungefär. Dagens första samtal vart riktigt obehaglig då den som ringde vart lite läskig och liksom försökte trycka ner en psykiskt. Nästan bättre när de skriker och är as förbannad. Så alla blev liksom helt borta eller vad man ska säga efter de samtalet så de liksom förstörde dagen lite... Sedan hade vi lunchmöte ang de nya avtalet med Västtrafik. Fattade typ hälften men de går nog bättre sen när man väl har kommit in i de. Fick också vet helt säkert nu att jag kommer jobba med Lisa i sommar:) Blir skoj, har inte träffat henne sen studenten ju! Sedan pratade jag lite med Ullis om hur mycket jag ska jobba och hon sa att vi bara skulle köra på nu, så vad jag fattar de som så ska jag jobba nu enda fram till augusti/september. Så jag håller tummarna!

Blev bjudna på tårta idag med, de vart en på fasta resor som hade gift sig för ett tag sedan och hade bakat en tårta och bjöd på. Och de vart typ den godaste tårtan jag käkat, mumma! Och det samtalsämnet som går runt mest just nu på jobbet är att det ska öppna strippklubb lite utanför Falköping. Vi gissade på att de är typ i Floby och Marika och A-S såg de som en bra chans till ett extra jobb men också ett sommarjobb för ungdomar:D hahaha.

För övrigt har jag en jäävla träningsvärk i mina lår, men jag har ingen aning om vad jag har gjort.. hmm? Känner mig som en pensionär som inte kan gå ordentligt. Och de gör ju inte saken bättre att vi jobbar på tredje våning och måste gå i as jobbiga trappor varje dag^^

Nee gud vad jag är trött, ska nog ta och lägga mej i soffan en stund(A)
Cv)

Inga kommentarer: