fredag 3 april 2009

090403

Ohh shit vad trött jag är! Vart otroligt segt de senaste två timmarna på jobbet, ringde ungefär ett samtal tror jag. Jätte kul, eller inte. Pratade iaf med chefen och ska jobba nästa vecka också och på måndag ska jag jobba kväll så då blir det sovmorgon:)

Nu är det bara två dagar kvar tills jag fyller år, yey!:) Vet dock inte om det känns så speciellt, kanske gör det när man går på systemet första gången^^ Ska börja deklarera nu också, så vuxenpoängen stiger:P Fick hem papper idag från skatteverket för det jag hade skattat när jag jobbade i sommar och jag hade skattat för mycket så kommer få tillbaka ca 5700 och de känns riktigt gött:D Pengar som man inte visste man hade typ.

Annars i helgen då, ska till Mingus imorron och fira Therese mysmys:) Och sedan på söndag fyller jag år så den dagen kommer väl bestå av en massa fika och paket typ:P haha. Nu är det inte långt kvar till påskafton heller:D

Nee nu ska jag vila lite^^
Cv)

Inga kommentarer: