måndag 6 april 2009

090406

Wiie grattis till mej själv i efterskott;P Känns dock inget speciellt men de gör väl det mer sen när man har vart på systemet:P Just nu längtar jag bara till lördag!:D

Idag iaf vart sommaren tillbaka kändes det som, enda nackdelen med sommaren är alla dessa jävla flugor! Blir så irriterad på dom när de sätter sig mitt på dataskärmen och ska para sig, spelar liksom ingen roll hur många gånger man slår bort dom, de är ändå tillbaka efter 2 sekunder.

Har jobbar kväll idag, så började inte förrän 11,15 och de va gött med lite sovmorron och sen vart de väldigt skönt att sitta själv från fem till åtta. Man fick ganska mycket gjort då inte telefonen ringer så mycket. Men trodde att jag skulle få en hjärtattack när telefonen ringde och det hade vart helt tyst på den i ungefär en timme. Shit att jag inte dog^^

Fick sms förut också att min jacka från Ellos hade kommit, så den får jag hämta ut i morron efter jobbet:) Blir nog Skövde på fredag med Fridolf med, ska försöka hitta en klänning tills på lördag tänkte jag och kanske några skor:P

Nee nu blir det sängen, god natt:)
Cv)

Inga kommentarer: