tisdag 7 april 2009

090407

Måste säga att jag trivs så jävla bra på mitt jobb! Hoppas verkligen att jag får fortsätta där även efter sommaren. Alla är så himla trevliga och vi har verkligen kul på jobbet! Fick prata med en av mina favoriter idag också=) Hon är så jävla go, men man får räkna med att samtalet tar minst 20 minuter men det är det lätt värt. Hon ska alltid skoja och berätta en massa historier som gör att man till slut sitter och asgarvar med henne i telefonen, sånna tanter gillar jag:)

Annars förutom jobbet idag har jag vart ute och gått en sväng med mami i det sköna vädret:) Vart också och hämtade ut min jacka som jag hade beställt men den vart lite kort i ärmarna, såg ut som en t-shirt ungefär (okej kanske inte riktigt så kort men ändå^^) så jag ska skicka tillbaka den imorron.

Nee nu ska jag gå och torka mitt hår och sedan lägga mig och kolla på vänner. Sen blir det sängen för min del. God natt!
Cv)

Inga kommentarer: