måndag 27 april 2009

090427

Då vart de måndag igen och en ny vecka. Skulle egentligen bara ha jobbat två dagar denna veckan men det blir en full vecka ändå för att folk vabbar osv. Inte mig något emot men de hade vart ganska skönt att vara lite ledig, fast är iofs långledig sen^^

I fredags hade jag och Anna en myskväll hemma med tacos och film, massa mys. Sen i lördags vart jag i skövde på dagen och shoppade lite och sen blev det Terrassen. Massa skoj! Tack alla för en asbra kväll! Söndag blev det faan inte mycket gjort, tror jag låg i soffan hela dagen^^ Skyller på Gustav att jag mådde som jag gjorde:P haha.

Vart nere i affären förut och hämtade ut ett paket(A) Väntar nu bara på att mitt trådlösa internet kommer så att jag kan sitta på min egna dator och slippa den stationära^^

Ne nu ska jag lägga in bilder så Martina blir glad:P
Cv)

Inga kommentarer: