måndag 20 april 2009

090420

Idag har vart en otroligt seg dag. Sov inte så bra i natt så är super trött för tillfället och har seriösa planer på att gå och lägga mig om en stund.

Dagen började inte så bra heller, förutom att ha sovit kasst, så det första samtalet jag fick vart en riktig surkärring som klagade på precis allt och hon skulle gå till pressen och hela köret. Aldrig kul att börja måndagsmorronen med en utskällning och en hotning om att hamna i pressen. Annars har det vart full rulle på jobbet men ändå har dagen gått ganska fort. Drog ner till banken efter jobbet och fixade med lite grejer.

skulle egentligen ha gått till Martina idag på sminkparty men hade verkligen inte tiden till de.. =/ Och nu har jag hunnit göra allt som jag ska, har deklarerat nu med så slipper tänka på de också.

På lördag ska jag iväg till Skövde och köpa en försenad födelsedagspresent till mig själv hade jag tänkt och sedan ska jag även skicka efter lite grejer som jag har hitta:)

Men nu blir det nog seriöst sängen.
Cv)

Inga kommentarer: