fredag 10 april 2009

Långfredag

Blev en tripp till Skövde med Fridolf imorses:) Vart ju på jakt efter en ny klänning men kom hem med allt förutom de ungefär:P Blev två par skor, leggings, ringar, födelsedagspresent till mamma och ett par nya solglasögon. Så de vart en trevlig tripp:) Fick reda på min födelsedagspresent från Fridolf i bilen på vägen dit också, kommer antagligen bli en kryssning, tack så mycket!:)<3 Diggade för övrigt Fridolfs pappas stil imorses, långkalsonger och rosa foppatoffler;P haha.

Har precis haft främmat av min farbror och hans fru, de kunde inte komma imorron så tog det idag sitället. Mycket trevligt:) Fick en jätte fin duk av dom=)

Vart inne och glodde runt på Backyard Babies hemsida igår och såg att de hade gjort converseskor med deras logga på:O Så jag skulle få ett par sånna av mami(A):) Min mami är bäst<3 men när jag skulle beställa de igår så vart min storlek slut, buuu! Men så fort de kommer in ska jag beställa dom!:)

Nee nu ska jag lägga mig framför tvn en stund och sedan lägga mej i tid faktiskt, måste ju vara redigt laddad för imorron:P haha. Då jävlar!:D

Cv)

Inga kommentarer: