söndag 12 april 2009

Söndag

Men seriöst har det funnits någon segare söndag än denna? Tror aldrig att jag har vart så seg i mitt liv som jag har vart idag.

Kvällen igår vart iaf hur trevlig som helst!:D Den kvällen kunde jag ha upplevt om och om igen tror jag. Tack alla som kom och tack för de fina presenterna<3

Idag har det ju inte hänt allt för mycket kan jag säga. Mycket tur att man är ledig imorron också, hade nog inte pallat att jobba imorron annars^^ Vart lite folk här på eftermiddagen och bakisfikade och sedan satt jag och Fridolf och kollade på kryssningar. Blir förhoppningsvis en i september med party 24/7:D yey!

Nu har det blivit lite grillad mat i magen och en bakiskaka som min syster kallade de, men är huuuur trött som helst så ska nog ta och gå och sova nu.

God natt
Cv)

Bara för att jag vart snygg i min gröna tingeling-tiara som jag vart tvungen att ha på mig under kvällen och jaa jag är nykter, syns inte de?;D

Inga kommentarer: