torsdag 9 april 2009

Lång ledig:)

Gud vad skönt, nu ska jag inte jobba förrän på tisdag! Det känns riktigt skönt måste jag säga då jag har vart hur trött som helst idag. Höll på att somna på min stol så blev utkörd för att gå några varv runt huset^^ Men har ändå vart en ganska mysdag på jobbet. Vi hade påskfika med chefen som bjöd på tårta och sedan hade cheferna vart och handlat inför påskhelgen och ställt upp en stooor skål med godis på tredje våning, kan säga att den tog slut ganska fort:P haha. Alla gick dit ungefär var femte minut:P

Vart på systemet idag också för första gången:P Känns dock inte så speciellt sen ändå och jag höll nästan inte på att få visa leg. Då hade jag nästan blivit sur på riktigt^^

Har precis kollat på grillad där Dregen var med, vart ju tvungen efter hur mycket Marika har tjatat om de, och kan man annat än att älska den mannen?! Jag menar liksom mums! Lätt att jag ska gifta mig med honom!:D:D

Som sagt är ganska trött idag så ska snart gå och lägga mej fram tvn och glo film. Ska dra till Skövde en sväng med Fridolf:) Är på jakt efter nått nytt till på lördag och sen är jag sugen på skor:) Så får se vad jag kommer hem med imorron:)

Cv)

Inga kommentarer: