tisdag 15 september 2009

18.26

Jahapp de vart denna tisdagen ungefär och vad har jag gjort? Inte ett jävla skit! Vänner och sömn har avlöst varandra, knappt de faktiskt. Så fort jag satt på ett avsnitt har jag somnat så de har mest vart sömn.. Fy faan vad tråkigt! Tvingade ner min syster till affären förut för att köpa halstabletter och glass, de halstabletterna jag ville ha vart slut så hon köpte ett par extra starka istället. Och fy fuck vad starka de va! Kände mig typ helt hög efter de halstabletterna + några sprut nässpray.. ^^ Min mamma kom hem från jobbet för en stund sedan också, hon hade fixat ibumetin då våra vart slut hemma och det känns faktiskt lite bättre nu efter att ha tagit de. Hostan har blivit liiiite bättre tror jag fast nu har de satt sig på stämbanden också, buu jag vill inte låta som en 14-årig kille när jag pratar..

Jaja kan ju trösta mig med lite glass och Idol ikväll iaf.

Cv)

Inga kommentarer: