lördag 19 september 2009

090918

Idag har inte min hals eller röst mått särskilt bra.. Vart ju i Ullared igår med Emma, Fridolf och Zarah, massa mys:) Alla vart ganska sjuka utom Fridolf så vi typ satt och hostade/snorade i kapp kändes de som och ingen hade direkt sovit något den natten så fattar egentligen inte varför vi ändrade dag:P hahaha. Men roligt hade vi iaf och hittade en del saker, kan visa senare. Men känner att jag pratade alldeles för mycket igår och det är nog därför som min hals mår som den mår. Pratade även med min chef igår och fick lite mer tider som jag skulle jobba(Y) Får även hälsningar hem varje dag att de saknar mig på jobbet och det känns ju alltid nice att höra:)

Idag har jag väl inte gjort allt för mycket, sovit mest och hoppas på att jag ska bli frisk snart. Suger faan getpung att vara sjuk. Skulle egentligen ha gått på hejdå-fest för Emma ikväll men kände att jag aldrig skulle palla de så de vart bara till att krypa ner i sängen igen ungefär, vart synd för de hade vart kul att vara med på.

I´m all confused.
Vet liksom inte vad jag ska tro eller vad jag ska göra längre..

Cv)

Inga kommentarer: