torsdag 24 september 2009

090924

Men shit det är bara tre månader kvar till julafton idag:O Faan vad fort det har gått eller, vart tog sommaren vägen? Fast det är ganska mysigt ändå med hösten^^

Inatt har jag INTE sovit bra, för det första kunde jag verkligen inte somna. Sist jag kollade på klockan vart den tre och när sen väl somna har jag sovit mycket konstigt och typ ryckigt. Men tänkte att det gjorde ju inte nått eftersom jag vart ledig idag.. Men kvart över sju blir jag väckt av frågan om jag kan hoppa in och jobba idag. Vart ju bara till att tacka ja till de man får och pallra sig in i duschen och sedan i väg till jobbet. Så efter ca 4 timmars sömn inatt vart man ju lagom pigg på att jobba, eller inte.. Men det gick ganska bra ändå, förutom att jag fick en jävla kärring som verkligen inte lyssnade på mig och vart riktigt stöddig och skulle gå till alla tidningar hon visste och hänga ut mig osv. Tanten vart en riktigt surkärring på 84 år som inte hade något bättre för sig ungefär. Men förutom de gick det bra:P haha.

Sedan jag kom hem har jag inte gjort allt för mycket, är så jävla trött just nu så ska alldeles strax sova hade jag tänkt. Måste bara skryta lite också att jag bara har rökt 4 cigaretter idag... high five till mig:P haha. Men känner att man mage börjar balla ur lite av snuset men det är bara att vänja den så går de nog bra:P haha

Ska faan göra de som jag och Martina pratade om igår med, att varje gång jag köper snus ska jag lägga undan 10:- (10:- billigare än cigaretter) och sedan se hur mycket det kommer bli^^ Skulle iofs bli ännu mer om jag sket i att både röka och snusa men får ta de långsamt så kanske man kan sluta en dag:P

Nej men sängen var det. God natt:)
Cv)

Inga kommentarer: