måndag 28 september 2009

090928

Fy faan vilken dag det har vart! För det först har jag sovit precis kasst i natt, pratade om detta på jobbet då många hade gjort detta, kan det ha vart fullmåne inatt? Och sedan har det ringt på sam faan på jobbet! Blev helt slut i hela huvudet och vid tio får jag en spark av A i Skåne att hon vart inloggad och på plats. Vi fattade inget, trodde att hon började 8 men hepp, vi skulle visst ha vart inloggade på Skåne i två timmar vilket vi helt glömde. Ick bra, kändes liiite pinsamt men shit happens..

Efter att jag kom hem har jag vart ute och gått en riktig långpromenad med Gizmo, vart massa skönt ute även fast de blåste. Gizmo ligger typ helt utslagen här nu^^ haha. Nu ska jag ta och fixa lite mat hade jag tänkt och sedan kolla på Idol:)

Cv)

Inga kommentarer: