söndag 6 september 2009

090906

Söndag idag och känner mig fortfarande seg sen i fredags:P haha. Började fredagen med att jobba och det kändes helt okej, skönt ändå att komma tillbaka till det normala efter att bara har legat och sovit i två dagar. Hade fredagsfika med riktiga amerikanska muffins, blev ju dundermätt på dem. Sedan fick vi oss dagens skratt när städerskan slänge Gunnels skor så hon fick cykla upp till stan i tofflor:P Men Gunnel fixade de hela så städerskan kom tillbaka och fick rota igenom conteinern efter skorna:P haha

Drog till Zarah direkt efter jobbet, fick en massa god kycklingsallad:P mums. Sedan blev det fix osv, Emma och Frida kom och joinade oss och efter ett tag kom även Emma nr2. Hade massa skoj och det vart en helt perfekt kväll:) Drog vidare till puben men vart ganska dött med folk där så jag och Zarah traskade vidare. När vi sedan kom hem för att skulle sova var hunden som Zarah vaktade helt galen:P Kan säga att det inte blev många timmars sömn den natten:P haha.

Dagen igår spenderas typ i sängen hela dagen. Vart så jävla bakis! Brukar typ aldrig bli bakis utan bara mer trött och seg, men igår vart helt otroligt! Det kändes som att mitt huvud väge 1000 kg och att jag hade supit bort alla mina hjärnceller ungefär.

Idag har iofs inte hänt så mycket heller, men det är ju söndag och då brukar de inte hända så mycket. Vart ute och gått i de sköna vädret iaf och sen käkat en massa vindruvor:P Vindruvor is the shit!;P Har även pratat med min chef, jobbar hela nästa vecka också och så gör jag kvällen imorron vilket innebär att det blir lite sovmorron:)

Cv)

Inga kommentarer: