lördag 12 september 2009

090912

Jag hade ju tänkt att jag skulle vara nykter en helg nu då det har vart alldeles för mycket fest det senaste. Men så fyllde min kusin år igår och hon skulle ha fest så tänkte att man kan ju gå dit fast inte dricka sig skitfull. Det funkade ganska bra faktiskt tills Jessica tog fram shots:P haha. Sen vart de kört ungefär och efter mycket drickande och nötterkastande:P Drog vi vidare till pubben, mycket skoj måste jag säga:) Jessica tyckte att jag skulle följa med henne till Alabama och hälsa på Emma.. hmm vi får väl se hur de blir med de;P men skoj vore de allt.

Idag ligger man ju inte på topp direkt, har typ sovit hela dagen och tror att jag har blivit förkyld igen. Hostar sönder mina lungor när som helst ungefär.. inte kul alls, men skönt att man har hela dagen på sig imorron också att bara göra ingenting om man vill de.. Nu ska jag ta och kila ner til affären och köpa nått gott.
Cv)

Blev dock bara några kort från pubben

Inga kommentarer: