tisdag 15 september 2009

090915

Men helvete också! Hatar verkligen att vara sjuk, näsan rinner som niagarafallen, hostar sönder mina lungor och det känns som att huvudet väger 40 kg.. Usch inte bra + att det är min enda dag idag som jag skulle ha fått jobbat. Känns ju jätte kul att ringa och sjukanmäla sig då.. eller inte.. Min chef, som är lite nojjig med svininfluensan, blev typ helt hysterisk med en gång eftersom det inte var så länge sedan som jag var sjuk, fast då hade jag bara feber nu har jag liksom hela cirkusen Faan jag hatar att vara sjuk. Har iaf sovit några timmar nu fast det känns fortfarande som att jag har varit vaken hela natten. Kan ju inte ligga ner för länge heller för då får jag typ ingen luft när hostattackerna kommer.. Kan inte någon bara göra mig frisk nu på en gång?

Nu ska jag krypa ner i sängen igen och tycka synd om mig själv..

Cv)

Inga kommentarer: