söndag 13 september 2009

090913

Uusch, seriöst min hals + lungor mår inte bra. Hostar så mycket så att det gör ont, inte skönt någonstans!:S vette faan vad jag har gjort heller, vart ju helt frisk i fredags och sedan bara boom värsta hostan.. Känns iaf lite skönt att jag ska vara ledig imorron, kan ju bara hoppas att det har gått över tills dess. Hatar och vara sjuk och denna hostan alltså, faan på den!

sov typ bort hela dagen igår, vet inte vad det var med mig. Och man tycker ju att då borde jag ha blvit llite bättre men nej har blivit sämre nästan..:S Idag har de inte hänt allt för mycket heller, legat i sängen och glott på tv ungefär. Sedan ringde Emma och hon kom ut och kollade på Twilight, ohh love it! Kan aldrig se den filmen för många gånger:P haha.

Ne nu ska jag snart ta och krypa ner i sängen hade jag tänkt och hoppas på att hostan är bättre imorron, ska ju till frisören och allt, då vill man ju inte sitta där och hosta sönder sin lungor.. hmm jo lycka till imorron Emma! :)

Cv)

Inga kommentarer: