lördag 19 september 2009

090919

Usch jag är fortfarande sjuk och jag håller på att få damp på mig själv för att jag aldrig kan bli frisk. Nu är det typ en vecka sedan jag blev sjuk och det enda som har blivit bra är typ min host, det är iofs skönt men inte lika kul när man istället har fått ont i halsen... BUUUUUUU!

Idag har jag inte gjort något, kollat på två avsnitt av vänner och sedan har jag sovit resten av dagen. Känns ju jätte kul att jag har vart vaken högst två timmar denna dagen.. eller inte. Imorron är det fiske på Hökensås med släkten men kommer antagligen inte kunna vara med på de heller. Seriöst kan inte någon göra mig frisk nu?! Om jag inte mår de minsta bättre på måndag så ska jag ringa våc och så får de faan ge mig nått så att jag blir frisk. Orkar inte gå så här längre... Hur kul är de att vakna, gå upp och ta en massa hostmedicin, nässpray och alvedon och hela köret för att sedan gå och lägga sig igen för att man inte orkar göra nått? Jävla förkyldning!!

Cv)

Inga kommentarer: