onsdag 16 september 2009

090916

En ny dag. Jag har faktiskt sovit heeeeela natten, vilket känns mycket skönt. Hostar inte lika mycket längre utan nu är det bara snuva och feber. Eller bara och bara men det är inte lika jobbigt längre iaf^^ Hoppas bara att min feber kan försvinna tills imorron också då vi ska dra till Ullared!:P Eller skiter faktiskt i om jag har feber eller inte, ska åka med ändå:P haha. Men ikväll blir det iaf till att stanna hemma, känns inte som en bra ide att sitta i en kall bil i kväll, så jag och min syster ska ha lite myskväll istället. Kolla på idol och sedan på Män som hatar kvinnor. Jag har inte sett den än så jag känner mig lite efter:P.

Ne nu ska jag snart äta lite och sedan ställa mig i en dusch. Jävla synd att man inte har badkar alltså, har vart nice och lägga sig i ett varmt bad nu^^

Cv)

Inga kommentarer: