tisdag 22 september 2009

090922

Seriöst nu är de höst!:O fast jag tycker ändå att det är ganska mysigt^^ Ute blåser de för tillfället storm eller nått och då känns de ganska bra att ligga inne nergosad i sängen:P hehe.

Var tillbaka på jobbet en sväng idag och det vart helt okej. Kul att träffa alla igen iaf:) Men kändes att tre ½ timma räckte, min röst mådde inte så jätte bra efter men skit samma:P Fick mitt lönebesked idag med, yey:) Efter jobbet drog jag till Emma på en liten fika, mysigt som alltid:)<3 Känns trist bara att du åker på torsdag och inte kommer hem förrän vid jul:O men då jävlar;D hahaha.

Mitt paket hade kommit idag också och gick ner till affären för att hämta hem de, men då vart de nått strul med posten så de gick inte att hämta ut paket, buuuu:/ hade ju tänkt att vara sysselsatt hela kvällen och leka tolk åt Zarah;) hahah. Får väl testa imorron om de funkar och under tiden får jag väl roa mig med att kolla gamla avsnitt på top model:P hahah.

Cv)

Inga kommentarer: