torsdag 22 januari 2009

YEES! :D

Jag har fått jobb! :D

Vart ju som sagt med på mammas jobb idag dels för att ha anställningsintervju med hennes chef och sedan för att sitta med och lyssna på samtal. Men hennes chef vart typ massa sen, hennes hund vart sjuk^^ Så har suttit med en tjej och lyssnat på samtal hela dagen och försökt att hänga med i dom programmen som dom använder, inte det lättaste när man inte fattar ett skit av hur de fungerar:P Men det vart ganska underhållande och lyssna på en del samtal^^ Iaf så innan vi skulle gå hem så gick jag in till chef och vi bestämde en dag för utbildning. Så den 9/2 och två veckor framåt kommer jag att gå utbildning och sedan är det typ bara till att tuta och köra:) Först och främst står jag ju på inringning men sen den första april kommer min "tjänst" troligtvis utökas till en deltidstjänst och sedan har jag en fast tjänst under hela sommaren. Känns så jävla skönt!:)

Fick också den där jävla kallelsen från arbetsförmedlingen men den kan dom typ ta och köra upp i röven! Men ska ändå ta och ringa till den där snubben imorron, måste ju ändå få betalt för denna månaden som har gått och sedan kolla om jag fortfarande kan vara med i UGA och skit i att åka till Skövde men ändå få pengar för de dagar jag inte jobbar på Samres. Hmm, får la se hur de går men pengar för denna månaden ska jag faan ha!

Är för övrigt sjukt trött idag. Dels för att jag inte är van av att gå upp så här tidigt och sedan för att jag bara har suttit med och lyssnat, det är mer tröttsamt än vad man tror^^ Så i kväll kommer det att bli en tidig sänggång, kan man säga så?:P

Imorron ska jag leka med Zarah:) Känns länge sedan så de ska bli mys:) Nee nu däckar jag snart här i stolen så blir att slökolla lite på tvn.
Köss!

Inga kommentarer: