onsdag 28 januari 2009

Gaah!

Jag blir så irriterad! Varför kan inte folk använda sina egna saker för?! Måste dom ta mina saker hela tiden? De frågar inte om lov utan de tar. Då jag ska använda min saker är de någon helt annanstans förutom där jag har lagt dom. Lånar mina skor, jag menar vad faan ska jag ha på fötterna då? Min plattång är inte längre min, spelar ingen roll hur många gånger jag bär ner den så ligger den ändå uppe dagen efter och min kläder, som jag aldrig hittar när jag ska ha dom, ligger sedan i min hylla sönder. Ha sönder dina egna jävla kläder!

- Har du inte dammsugit? Har du inte gjort de och de?
- Nee jag har inte vart hemma
- Nehe.. inte vart hemma (irriterat)

Sånt här stör mej så jävla mycket! Det är för faan mina saker som jag har köpt själv för egna pengar. Vill du ha samma får man väl ta och köpa de ist för att använda alla andras utan och fråga och sedan lämnar tillbaka dom förstörda! Och bara för att jag går hemma ska jag göra allt hela tiden? Visst att det inte behöver se ut som faan när alla andra kommer hem men då behöver de inte heller skita ner som faan så fort de kommer hem?


BAAAAAH!
Seriöst jag vill inte bo hemma längre..
Uusch, just nu känner jag mej verkligen inte på humör. Humöret har vart toppen hela förmiddagen med födelsedagsfirande hemms hos Sara med som bästa<3 Och sedan en tur på stan med Martina och Therese. Men sen så fort man kommer hem så bara blaaaaaaa! Orkar inte prata mer med folk idag och känner också att jag är på väg att bli sjuk så nu ska jag gå ner och lägga mej och kolla på Vänner hela kvällen.

Hejdå

Inga kommentarer: