onsdag 7 januari 2009

Drömmar

Har börjat få så jävla sjuka drömmar igen. Drömde häromdagen att jag vart gravid och sedan gömde mej på vinden för inbrottstjuvar och grejer:P Och i natt drömde jag först att jag jobbade eller vart i krig och befann mej i en skyttegrav då min bror skickar meddelande till mej och säger att han vill sälja sina fula ölglas och champangeglas med ett förslutbart lock och att jag skulle höra med de andra som vart i skyttegraven. Sedan befinner jag mej på en fest men kunde inte sätta mej någonstans eftersom Sara kastade en massa chips där jag skulle sätta mej och då blev Kalle as förbannad på henne^^ Sedan ligger jag och Robin i en säng i Martinas trädgård och ska skjuta raketer och då blir den ena raketen sne så de hamnar i mitt hår som börjar brinna. Skriker som en galning på Robin att han ska slänga sin jacka på mitt huvud och släcka elden. Mitt hår blev inte skadat eller nått bara lite stelt på sidorna men jag ville ändå ha peruk på mej. En röd med lång tjock lugg skulle jag ha som sedan blåste av mej när jag skulle gå iväg. Och hela drömmen slutar med gruppsex med en massa främmande personer?!

Liksom what?! Vad faan ska de betyda?:D hahahahhahah.

Umgicks med Fridolf idag på aktis, simmade och bastade och så typ:P Sedan drog vi hem träffade på Lotta och då drog vi iväg till Ida och André, där vi tände ljus på Leahs grav. Sedan hem igen och Martina kom förbi. Pratade en massa roliga minnen och allt konstigt som vi har gjort:P Blev många skratt:D haha. Och så klart pratade vi Rhodos:D Är så jävla sugen på att dra nu så de är inte sant!

Nee nu måste jag gå och lägga mej, ska upp imorron bitti och gå ut och gå med Fridolf!:P
Köss!

Inga kommentarer: