onsdag 7 januari 2009

Onsdag

Idag kom jag upp ganska i tid iaf, vart upp vid halv elva:P Är iaf på väg framåt att vända tillbaka dygnet, ska bara försöka att kunna somna i tid också. Hade verkligen problem igår och när jag äntligen lyckades somna så låter telefonfan! Lyckades sova några timmar innan den började låta igen. Va faan ska folk höra av sej så tidigt för?;P

Iaf så har jag vart en stund med Elin idag, vart ett tag sedan vi träffades så de vart skoj:) Va och kikade på hennes nya lägenhet och mätte och grejer. Och vi bestämde oss ist för att dom ska hyra in städare så ska vi städa den^^ Har ändå inget att göra på dagarna och dessutom få lite pengar för de är ju alltid nice. Så imorron kör vi igång och då blir det till att gå upp i tid igen, vilket bara är bra för mej:P Både målaren och snickaren kom under tiden vart där och jag måste säga att det vart riktigt konstiga människor, speciellt målaren;P
-Den här har jag aldrig tapetserat
-Denna tapeten vart fin
-Nee de va de inte

Haha jag och Elin visste inte riktigt vart vi skulle ta vägen där ett tag för att han dels inte slutade att prata och för att att han pratade om helt andra saker:P

Kom hem för ett tag sedan då började jag med att färga håret på min syster och sedan vart de bara till att ringa till Arbetsförmedlingen och typ rapportera de jobb som jag har sökt. Hatar att ringa dit, dels för att man får vänta så jävla länge innan man blir kopplad och sedan för att de behandlar en som att man får 9 år och förståndshandikapp.. Men nu vart iaf de klart och jag har mailat till min nya handledare så från och med idag tjänar jag pengar:P wiie!

Emma hade hitta länken med Australien grejet så nu jävlar är jag på gång!!:D

Ska snart åka in till Sara och ha de mys med dom allra bästa!<3
Köss!

Inga kommentarer: