söndag 11 januari 2009

Söndag

Hade typ lovat mej själv att jag skulle gå up tidigt idag, men tror ni att jag gjorde de? Ehm, neej. Vid halv två ungefär kom jag först upp ur sängen och då hade jag legat där ungefär en timma bara för att jag inte orkade gå upp:P haha. Nee seriöst nu så måste jag vända tillbaka på dygnet, inte bra detta någonstans. Imorron så måste jag iaf upp tidigt, ska åka till Skövde med Mami och Anna. Anna ska vara på sjukhuset klockan 8 så nu måste jag upp tidigt:P

Annars idag förutom att ha sovit på halva dagen så har jag vart och simmat en sväng med Fridolf. Alltid lika skönt tycker jag, så nu kör vi på simning en gång i veckan framöver. Och sedan har jag bestämt mej för att börja köra på orbitracken (stavning?!) här hemma igen, körde som tusan på den ett tag men sedan blev jag lat eller något:P Så ska ta och leta fram mina gympaskor sen och börja kör på den från och med imorron.

Blev grymt sugen på ostbågar alldeles nyss också efter att ha läst egoinas blogg, så jag vart liksom bara tvungen att gå till affären och köpa ostbågar:P haha.

Imorses, läs förmiddags, när jag inte orkade gå upp ur sängen så låg jag och tänkte och började tänka på Hulstfred. Vill verkligen åka tillbaka dit men då ska de vara med exakt samma folk och exakt samma stämmning också. Och det kan ju bli lite svårt de är klart;P Började också tänka på N och måste säga att de är jävligt synd att du bor så jävla långt bort;)

Nee nu ska jag kila iväg och käka och sedan öppna min ostbågspåse;) haha mumma!
Köss!

Inga kommentarer: