lördag 24 januari 2009

Jönköping

Idag har jag vart i Jönköping typ hela dagen, kom hem för en liten stund sedan. Är ganska trött just nu så funderar på att gå och sova en liten stund. Fy fuck vad segt de va att komma upp i morses, tror mamma väckte mej tre gånger innan jag orkade palla mej upp^^ Iaf så gick vi en stund inne på Ikea, köpte typ bara nödvändiga grejer som lampor och kuddar och så. Men hittade en byrå som jag ville ha men den får jag ta och köpa sen när pengarna rullar in:P Blev också en sväng inne på A6 och jag vart bara tvungen att gå in på Bokia och kolla efter När jag hör din röst och eftersom jag blev helt kär i den första boken vart jag tvungen att köpa denna(A) Så nu vet jag ju vad jag har att göra ett tag;P haha.

Vart hemmes hos Cicci igår också:) Hon och Robin höll på att baka kärleksmums när vi kom så efter Let´s Dance fick de bli en kopp kaffe och nybakade kärleksmums:) Men vart ooootroligt trött igår så de fick bli en tidig hemgång, kunde knappt hålla mej vaken där i Ciccis soffa.

Har inte direkt så mycket planer för idag, ska ner och inviga mina nya kuddar tror jag:P haha. Och kanske läsa i boken... :) hmm.
Köss!

Inga kommentarer: