tisdag 6 januari 2009

Trött som faan

Är fortfarande hur trött som helst på dagarna, spelar ingen roll hur mycket jag sover. Gick upp kvart över ett i dag men är fortfarande hur trött som helst och skulle förmodligen kunna gå och lägga mej och sova ett par timmar nu utan problem. Nee får nog ta och kolla upp de där om de inte blir bättre.

Annars då.. Hmm umgicks med porrbrudarna igår;P Alltid lika trevligt:) Började med att gick på Sällskapsresan men de blev inte så mycket kollande så vi kollade på Beck sen ist, inte för att de blev så mycket kollande på dom heller men:P Vi har redan en massa planer inför 2009 så de kommer att bli dunderbra tror jag!:)

Sedan angående Australien så skulle Emma kolla upp de mera nu när hon har kommit upp till Kiruna igen och sedan fick jag reda på att en viss person skulle hjälpa mej med pengar om jag inte fick ihop pengar till de. Han tyckte absolut att jag skulle åka dit och att han skulle ställa upp isf:) Otrooooligt snällt isf:)

Och på tal om pengar så fick jag pappar från försäkringskassa igår och från och med imorron ska jag börja "stämpla" yey:) Ska bara ta och fylla i en massa papper och ringa lite samtal sedan så är de klart. Fy faan vad gött säger jag då!:D Äger för tillfället inte så mycket:P haha.

Nee nu ska jag snart kila iväg och simma med Fridolf och sedan ska jag ha ett Vänner-maraton och bara ligga och dega i sängen heeeeeela dagen^^
Köss!

Inga kommentarer: