tisdag 20 januari 2009

Tisdag

Pratade med mami förut och hon hade ordnat så att jag får komma på anställningsintervju på Torsdag på hennes jobb, yees! Ska dit klockan 8 på morronen men får förhoppningsvis vara där hela dagen och typ sitta bredvid och lyssna och så. Vore så nice om jag fick jobb där. Än så länge så verkar det som att de är klart, då alla hennes arbetskamrater undrar när jag ska börja^^ Men det är bara till att hålla tummarna! :)

Annars idag har jag inte gjort allt för mycket, pappa har fixat orbitreken nu så stod en stund på den förut, diskat och sedan vart ute och gått en sväng. Förutom de har det inte hänt allt för mycket idag, har kollat klart på Desperate Housewives också, buuuu! :P

Nee nu ska jag ta och hitta på något, blir tokig av att inte ha nått att göra.
Köss!

Inga kommentarer: