söndag 4 januari 2009

Söndag

Sov ganska länge idag så har väl kanske inte hunnit med så jätte mycket idag. Vet inte vad det är med mej men är faan alltid trött, uusch kanske får ta och kolla upp de där.

Men iaf så har jag hunnit med att städa idag, vilket absolut behövdes. Såg ut som faan på mitt rum, men nu är det fint igenn så får väl se hur länge det kommer att hålla denna gången:P Sedan har jag vart ute och gått med Fridolf i det kalla vädret. Alltid lika trevligt fast det vart så jävla kallt, men med ett bra tempo så fick man upp värmen ganska fort^^

Nu så är ju alla julhelger och sådan över så att man går ju tillbaka till vardagen eller vad man ska säga. Inte för att det spelar så jätte stor roll för mej då jag går hemma^^ Fy faan vad less jag är på de nu! Men det är inte direkt det lättaste att få jobb i detta läget, men till sommaren blir det bättre då jag har styrt upp lite planer och kanske har ett år uppbokat iaf. Och de känns ju bra iaf:) Hoppas bara de blir som jag har tänkt, får ta och ta ett snack med Emma så kommer de nog bli bra:) Jo jusste, jag börja och "stämlpa" på onsdag också så från och med februari kommer jag iaf att få lite pengar och det är jääävligt gött. Ekar för tillfället på mitt konto:P haha.

Nee nu får det nu bli att krypa ner i sängen och läsa Om jag kunde drömma. Har inte kommit så långt i boken än men so far so good;)

Köss!

Inga kommentarer: