tisdag 13 januari 2009

13 Januari

Idag börjar mitt nya liv. Brukar nästan fortfarande ligga och sova vid den här tiden men inte idag och inte mer. Vart uppe vid nio idag och har fått en massa saker gjort. Vart ute och gått långpromenad med Gizmo, tränat på Orbitreken, duschat, ätit frukost som jag annars aldrig brukar göra, fixa med disken, leta efter jobb och sånt. Hann även med att läsa lite bloggar också^^ Måste säga att det känns riktigt skönt att vara uppe vid normal tid och inte sova bort halva dagen som jag annars har gjort de senaste månaderna. Men nu är det ändring på de, ska bara försöka se till att hålla detta också, det som är lite klurigt är att gå och lägga sej i tid men det kommer nog automatiskt sen att man blir trött tidigare på kvällen.

Annars idag har jag inte så mycket mer planer, har redan gjort det mesta som vart tänkt att göra idag:P Ska nog ta och fortsätta att läsa Om jag kunde drömma. Låg och läste den igår kväll och kunde faan inte sluta, är en sådan bok som det bara inte går att sluta att läsa när man väl har börjat^^ Och det är nu som dom braiga sakerna börjar hända, iaf när jag tänker på hur det vart i filmen. Fast boken är en aning annorlunda men den är jääävligt bra ändå!:D
Köss!


Åt frukost idag för första gången på flera månader, men nu kommer det bli frukost varje dag^^

Inga kommentarer: