tisdag 2 september 2008

Hemma igen

Happ nu vart man hemma igen efter en vecka
på Rhodos. Det vart typ de roligaste veckan
på jag vet inte hur länge och jag ville
verkligen inte åka hem. Längtar redan tillbaka dit
och jag kom liksom hem igår.. Buuuu!

Jag saknar vårat fina rum,
saknar att sola på balkongen,
saknar att gå och köpa frukost hos den söta tanten,
saknar att käka as god mat på Helena och försöka att lära oss grekiska av servitören,
saknar att kunna gå ut på balkongen mitt i natten med bara underkläder utan att frysa häcken av sig,
saknar bargatan och alla härliga människor där.
Buuu för Sverige säger jag bara.

Planer för idag då.
Ska packa upp min väska som ligger mitt på golvet i mitt rum,
finns det något tråkigare att packa upp?
Och sedan blir det till att söka jobb. Pappa hade snokat fram att de
sökte personer till kontoret på Kinnarps, dock vart de internt men ska
ringa till typ chefen där vid ett och fjäska mej in lite och skicka in
papper dit iaf. Nån fördel borde man ju ha att ens pappa och bror jobbar där
och att ens mamma har gjort de;P
De vore riktigt gött att få de jobbet, nära och bra lön liksom;P Men ska kanske
inte hoppas för mycket^^

Har dessutom blivit dunderförkyld utav airkonditionen både från vårt
rum och planet på hemvägen. Halsen är helt fuckad och näsan bara
rinner hela tiden, baaah! Så de blir nog till att krypa ner i sängen sen
och fortsätta att läsa min bok som jag köpte på Rhodos som är dunderbra och
smaska på lite god choklad. De är typ enda fördelen med att vara sjuk, att man
slipper ha dåligt samvete för att man ligger i sängen hela dagen^^

Slänger in lite bilder från Rhodos, resten kan ni kolla på min bilddagbok,

Inga kommentarer: