lördag 27 september 2008

Göteborg

Idag har jag vart i Göteborg med Zarah, de vart mys:)
Vi började med att möta upp moster Karin och drog iväg
till Ikea en sväng:P Där hon bjöd på fika och sedan shoppade
vi lite. De blev ett nattduksbord, en lampa och ett slags drag till
sängen så att min madrass inte ska kana iväg när jag sover:P

Sedan drog jag och Zarah vidare till Femmanhuset. Där blev
det ett par sköna mjukisbyxor, en mössa och en film:P haha.
De vart de enda som jag hittade som jag ville ha typ:P haha.

De vart sjukt mycket folk i Göteborg idag, kan ha berott på
att de vart någon bokmässa där. Och på tåget dit och hem
vart det helt tjockt med folk så jag och Zarah fick sitta
i trappan^^ Men de vart en mysig dag ändå<3

Nu är jag hur som helst sjukt trött, så tänkte kolla
vidare på Heroes:D Nu är de sjuuuuuukt bra! :P
Köss!

Inga kommentarer: