torsdag 11 september 2008

Hell yeah:P

Nu är tatueringen gjord och de blev kanon!:D
Den fick bli en orm och sedan mitt namn på kinesiska,
som börjar nedanför nacken och gå ner på ungefär halva ryggen.
Kan säga att det vart smärta precis under nacken, men
vill man vara fin så:P haha.
Träffade även på min kusin Jessica där som blev tatuerad av Gurka
när jag kom, lite överraskad hon blev av att se mej där:P haha.

Blev tatuerad av en gästartist som Gurka hade där och därför fick
jag min tid så fort. Han berättade en rolig sak som hände på väg till
studion då han åkte med en annan tjej till Floby.
Dom åkte förbi strutsarna som står ute i Gökhem och så frågade
hon varför de inte att flugit söder ut och han ser ut som ett frågetecken
och hon bara jaa men att de är kvar så länge..
hahaha, han trodde att hon förknippade dem med tranor och strutsar
och tranor är ju sååå lika varann, not! haha:D

Bra blev tatueringen iaf, tog ungefär en timma att göra och gick
på 800:- så de vart inte så dyrt:)
En bild kommer upp senare när jag har tagit bort plasten imorron
och när de har hunnit läka lite:)

Har precis suttit och kollat på dubbelavsnitt av Heroes och
jag är helt jävla kär i den serien! :D
Sååååå bra! :D

Köss!

Inga kommentarer: