torsdag 18 september 2008

Torsdag

Idag har jag hållt igång typ hela dagen känns de som.
Pappa kom hem från sjukan idag. Fick åka in dit i måndags
kväll p.ga sin rygg. Så idag har jag städat hela huset så att de
skulle vara lite fint när han kom hem och sedan bar jag ner
sex kassar med skärp till insamlingen eller vad man ska kalla
de:P Och sedan när pappa kom hem fick jag bära upp ena delen
av min säng eftersom den är lite högre än mammas och pappas
så får pappa låna min. De vart klurigt att bära upp den för trappan
ska jag säga er, men jag och Anna lyckades till slut:P haha.

För övrigt så är de jävligt kallt här hemma, pappa har ju inte vart
hemma på ett par dagar och mamma vågar inte tända i spisen
efter branden så man får typ gå omkring med dubbla kläder på
sig för att inte frysa häcken av sej:P Men som tur är kommer
farbror Göran imorron och hjälper oss och få lite värme i huset^^

Annars då? Inte så mycket faktiskt, går omkring som en liten
hemmafru här hemma som Anna kallar de:P Lagar mat, städar,
tar hand om hunden, hjälper pappa, kollar till Sir Alex ibland och så:P
Det enda som skulle fullända mej som är hemmafru är väl att tvätta
också men eftersom jag inte har lärt mej tvättmaskinen än, hahaha(A),
så får de ta och vänta lite.
Denna veckan har inte riktigt blivit som jag hade tänkt mej...
Skulle ju börja satsa på mitt körkort i måndags och leta jobb
som jag vet inte vad, men inget av de har blivit av. Har haft en hel del
annat att göra.. Får väl se hur det blir nästa veckan om jag hinner ta tag
i alla saker.

Är för övrigt jävligt festsugen, någon som är på?! :D
Köss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sen när fick vi en morbror Göran? .__.

Caroline sa...

sen när jag skrev fel:P