måndag 15 september 2008

Hemmafru?

Känner mej lite som en sådan för tillfället faktiskt.
Pappa har skadat sin rygg så de är inte så mycket
som han kan göra så får typ hjälpa han med allt, laga mat,
ta hand om hunden och kila iväg till min brors lägenhet
och titta till Sir Alex eftersom han inte gillar att vara ensam..

Spenderade hur som helst mesta dels av dagen hemma hos Ola
och kollade till Sir Alex lite. Vi låg och kollade på film och han låg
och sov vid min hals hela tiden. Sedan fick ryck emellanåt och ville
busa en massa och flugsmällaren tyckte han vart riktigt rolig:P haha.
Men sedan så fort man lämnar rummet så börjar han att jama för att
han kändes sej ensam eller nått:P haha.
Så när telefonen ringde sprang jag ut till köket och svarade och han
började jama direkt och när jag sedan inte böjde mej ner för att
klappa honom började han klättra på mitt ben, hahah:P
Han är för söt den katten:)

Nee om man kanske skulle ta och kolla på lite heroes:D
Jaa jag vet, jag är typ som besatt av den serien;P haha.

Inga kommentarer: