lördag 13 september 2008

Kalas

Igår vart vi på kalas hos min kusin som fyllde 22 år.
Och det är konstigt att alltid när våran släkt träffas
i sånna sammanhang slutar det med att alla
blir stupfulla:P haha. Men kul hade vi igår iaf:)
Det va roligt att träffa Jennie och Jessica igen som jag inte
träffar allt för ofta. Vilket är synd..
Jennie berättade även att hon hade festat med Magnus Uggla
och ringde därför upp honom men han fick inget svar, men lyssna
på att telefonsvarare fick vi allt göra;P haha
Jennie försökte få med mej till sägernas men hade inga pengar eller
legitimation så vi får ta de en annan gång ist:)

Jessica hade skaffat sej världens sötaste katter också, Stina och Tudor.
Hur söta som helst! Jag vill också ha en, min faster sa de att jaa men du
fyller ju år snart;) haha så man vet aldrig vad dom hittar på;P
Vart en riktigt trevligt kväll med massa prat, vin och god mat.
Och sedan efter ett tag kom Johan och då hade han rakat av sitt underhår
lite fint; läs fult, sådär:P hahah. Susann och Göran blev ju inte direkt glad
när de fick syn på han:P hehe.

Elin körde oss hem och det slutade med att jag och hon satt i
bilen ett par timmar och pratade allmänt om livet och allt sånt.
Det vart faktiskt riktigt mys:)

Idag då.. Va hos Ola en sväng och tog en fika och hälsade på hans nya
katt. Supersöt!:) Varför ska alla skaffa katt helt plötsligt? Jag vill
också ha en ju! Får försöka att övertala pappa att jag ska få skaffa en;)
Annars blir det nog ganska lugnt idag, blev lite för mycket av de goda
igår känner jag:P haha.

Sir Alex :)

Inga kommentarer: