onsdag 10 september 2008

Happy day :)

Wiie nu är jag glad:D
Fick äntligen tag på Gurka i förmiddags och
jag hade tur, fick en tid redan imorron. Yey!:D

Hade ju tänkt ut värsta bra tatueringen som jag
skulle ha, men korkade kineser som sätter ihop
bokstäver till ett tecken och har sig..
Hade ju velat ha åtta kinesteckan som stod för
Caroline men nu blev de bara tre. Så funderar på
om jag ska göra en orm först, som vart min stjärntecken
på kinesiska typ, i nacken och sedan skriva de tre ynka
tecknen ner på ryggen. Låter de bra tro?
Hmm får se vad Gurka tycker bli snyggast med tror jag.

Annars då?
Vart i Skövde en sväng med Elin, de vart mys:) Även
fast vi typ bara vart där och vände kändes de som:P haha.
Sedan drog vi iväg på bingo^^ och tänkte vinna storkovan
på 22 000:- men icke sa nicke. Men vad hade jag väntat mej egentligen:P haha.

Ska träffa Zarah en sväng imorron också<3
Inte träffats sen innan jag åkte till Rhodos ju!
Och de är typ evigheter sen;P haha.

Nee nu ska jag kika på Heroes och sen sova :)
Köss!

Inga kommentarer: