måndag 22 september 2008

Måndag

Nu är det en ny vecka med nya tag som gäller.
Skulle ju ha börjat med allt förra veckan, men
den blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mej. Men nu
verkar allt bli bra igen så nu jävlar!:P

Har suttit ungefär i två timmar på arbetsförmedlingens hemsida
nu och letat jobb och blivit medlem där och lagt upp
mitt cv och alla andra kontaktuppgifter och sånt som behövdes.
Så nu ska jag bara kila in till arbetsförmedlingen i stan någon dag med
och få mina meriter verifierade och gå med i alfa-kassan eller vad de
hette så att jag typ kan stämpla och iaf få lite pengar för att jag går hemma
och är arbetslös:P
Men hittade iaf ungefär 10 jobb lite varstans i Västra Götaland som jag
ska söka till:P Så nu är det bara till att hålla tummarna på att någon
av dom iaf hör av sig:P haha.

Så nu sitter jag här med körkortsboken framför mej och tänkte ta och
plugga lite på körkortet i nån timma eller så:P
Nu jävlar är jag på gång;P hahaha.

Köss!

Inga kommentarer: