torsdag 25 september 2008

Torsdag

Iag har jag fått en hel del gjort.
Gick upp vid åtta idag och drog iväg och simmade
en halv timma med mami:) De vart riktigt skönt.
Sedan drog vi iväg till banken där jag växlade
in min euro från Rhodos och alla mina mynt som jag
samlat på mej:P så de blev en del extra pengar där:)

Efter de åkte jag och mami in till Arbetsförmedlingen
men de vart nått strul där så ska tillbaka dit på måndag ist
och skriva in mej på Alfa-kassa eller vad de heter. Sedan
drog vi iväg och handlade lite.
Och för tillfället sitter jag och laddar ner lite grejer..^^
Jag och Mami har gått och sjungt på "Jag blev full på min coca-cola"
hela dagen så vart tvungen att ladda ner den:P haha. När den
är remixad så är den faktiskt riktigt skön:P

Nee nu ska jag kila iväg och baka. Min syster skulle ha med
sej fredagsfika till skolan imorron och bara för att hon tycker
att jag gör de bästa kladdmuffisen så blir det jag som får
baka dom:P haha.
Köss!

Inga kommentarer: