söndag 7 september 2008

Fortfarande sjuk..

Och jag hatar de! De enda jag har gjort de senaste
två dagarna har vart att sova och legat framför tvn..
Och igår så försvann min röst ett antal gånger så hoppas
inte att förkylningen sätter sej på stämbanden igen
som den har en tendens att göra på mej.

Börjar känna mej ganska rastlös av att bara vara hemma
hela tiden, men finns iofs inte så mycket man orkar göra
när man har feber men iaf...

Har iaf precis tagit en dusch och de vart riktigt skönt,
känner mej lite bättre nu iaf och hoppas att den
jävla förkylningen kan gå över nu! Orkar inte vara sjuk
mer, vill bli frisk nu så att jag kan försöka hitta ett jobb så att
jag slipper gå omkring hemma och vara jävligt uttråkad.
Håller iaf tummarna på Kinnarps, vore liksom perfekt!
Och han gubben där vart ju riktigt imponerad av mina betyg
så förhoppningsvis fixar han ett jobb åt mej. *håller tummarna*

Nu har min mamma vart gullig och köpt glass till mej,
så nu ska jag nog krypa ner i sängen igen med lite glass
och fortsätta att kolla på lite vänner. Tur att jag fortfarande
hade kvar dom boxarna hemma så att jag har nått att göra på dagarna;P

Vad sägs om nummer två?;)
xoxo

Inga kommentarer: