onsdag 1 oktober 2008

Onsdag

Seriöst vart har den här veckan tagit vägen?:O
Idag då, tog en lunch med Elin på stan. Det vart
mys och framförallt gott:P haha.
Sedan träffade jag på Emma på vägen hem. De vart
riktigt länge sedan jag träffade henne så de vart kul,
vi bestämde att vi skulle ha en riktig kinnarpsfest
någon dag:P haha. Dom kan man aldrig få för mycket av;)

Imorron är det marknad här. Så tänkte åka in en sväng med Zarah
och kolla runt lite. Brukar mest vara skit där men lite bruna marknadskarameller
hittar man ju alltid;) Sedan bär det av till arbetsförmedlingen, igen. Fylla i en
massa grejer och sedan gå med i Alfa-kassan eller vad de heter så att man får
lite pengar iaf när man går hemma.

Har förresten börjat kolla på säsong 3 av Heroes nu och det blir bara
bättre och bättre:D är faan kär i den serien! :D
Men nu så vart det nått strul med det avsnittet som jag kollar på
så mitt i allt så fryser sig bilden och det blir bara blajj av alltihopa.
Och tror ni mitt nerladdningsprogram funkar nu?
Neeej, de bestämde sej för att strejka en stund.
Baaaaaaaaaah! Ge mej en dos Heroes;) hahah.
Köss!

Inga kommentarer: