söndag 5 oktober 2008

Helgen

Nu vart redan den här helgen slut. Faan va fort
dagarna ska gå då!

I fredags så vart jag riktigt duktig och gick upp vid
åtta och simmade!:P De vart faktiskt riktigt skönt.
Annars så hade jag och Fridolf Idolmys:)
Hon vart riktigt nervös där ett tag när Johan vart kvar
bland som sista:P hahaha.

Igår så vart jag på Mingus och käkade med Fridolf och Sara.
Det vart riktigt mys:) Pratade en massa gamla minnen och
hade riktigt kul:) De får vi ta och göra om flickor:) Och sedan
kom Cicci efter ett tag också, vart ett tag sedan jag träffade henne
så de vart skoj:) Skulle egentligen ha gått till Terrassen sen efteråt
men vart verkligen inte på festhumör och när vi sedan fick reda på
att det kostade 240:- för att gå in, för att Björn Rosenström vart där,
så ångrade vi oss. Sååå jävla bra är han inte. Så jag och Fridolf gick till
Ola ist och kollade på film:)

Idag då? Hmm.. blir en ganska lugn slappdag idag skulle jag tro.
Får väl se vad som tycker upp:)
Köss!

Inga kommentarer: