lördag 18 oktober 2008

Sjuk igen?

Lördag idag då, blit nog inte så mycket gjort
idag. Är typ påväg att bli sjuk, är trött hela tiden,
hostar tills jag inte fåt nån luft typ och det känns som att
det sitter ett rakblad i halsen. Uuusch, jag vill inte bli sjuk.. :/

Igår så vart mamma och pappa hos min farbror på kräftskiva
och jag och Frida vart chafförer, eller ja med Frida:P men ändå, haha.
är konstigt att så fort våran släkt träffas så blir det rena fyllekalaset:P
När vi kom dit igår så vart de typ inte en jävel som kunde stå
på benen:P haha. Min farbror vinglade fram längs vaunderäggen när vi kom
och min kusiner höll i varann för att inte ramla typ:P haha
Och sedan fick jag en låååååång kram och komplimanger av El ricko:P haha.
Jaa så blir det oftast när min släkt träffas:P haha.

Funderar på om jag ska gå och fixa nått varmt att dricka åt min
hals här och sedan krypa ner under täcket igen.
Köss!

Inga kommentarer: