torsdag 2 oktober 2008

Marknad

Gick på marknaden idag med Zarah:)
Och för en gångs skull regnade de inte:O
Kors i taket liksom:P haha. Det brukar oftast finnas
en massa skit på marknaden men de blev en del
grejer köpta iaf:P Lite bruna marknadsgodisar, vilket nästan
är ett måste:P haha, chips till min syster, kokosbollar till mamma:P,
en väska, ovanligt? hmm neej:D och sedan köpte jag en
födelsedagspresent till min syster:)
Det är ändå något speciellt med att gå på marknader.
Kommer ihåg när man vart liten och man bestämde flera
månader i förväg vem/vilka man skulle gå med:P och att man
alltid tjatade på läraren att få sluta tidigare så att man skulle kunna
hinna med en buss och sedan gå där heeeela dagen tills dom stängde:P haha.

Efter de så gick jag till Arbetsförmedlingen och bokade lite tider
för informationsmöte och sedan för att få träffa en handledare. Så
vi får väl se hur de blir nu om jag kommer få tag på nått jobb.
Måste ju liksom få in lite pengar eftersom jag inte kommer att få något
alls nu.. buuuu. Måste även ringa till Frökindsgården och skaffa intyg
på att jobbade där i somras, kan ju även passa på och kolla
om dom behöver extra personal där då:P
Nee kära små, nu blir det Heroes, yey!:D
Köss!


Min nya väska:)

Inga kommentarer: